NEWS (((( سامانه پیامکی 50001333334389 ))))
مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی

جشن زیر سایه خورشید در ورزقان برگزار می شود
حجت الاسلام یوسفی رئیس هیئت آل محمد(ص) ورزقانی ها و خاروانایی های مقیم تبریز از برگزاری جشن زیر سایه خورشید در ورزقان خبر داد
به گزارش آناج، حجت الاسلام یوسفی رئیس هیئت آل محمد(ص) ورزقانی ها و خاروانایی های مقیم تبریز از برگزاری جشن زیر سایه خورشید در ورزقان خبر داد و افزود: هیات آل محمد(ص) متعلق به ورزقانی ها و خاروانایی های مقیم تبریز از سال جاری فعالیت های خود را بطور رسمی به مرکزیت تبریز شروع کرده و باتوجه به اولین سال تاسیس هیئت در صدد شدیم تا جلسات اولیه هیئت به عطر و بوی حضرت ثاممن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) معطر شود لذا با رایزنی های انجام گرفته با رئیس کانون جوانان رضوی تبریز قرار شد یکی از مراسم ها به شهر ورزقان اختصاص یابد که جا دارد از زحمات برادر مطلبی تقدیر و تشکر نمایم.

حجت الاسلام یوسفی ابعاد معنوی برگزاری جشن رضوی در ورزقان را مهم عنوان کرد و افزود: بعد از زلزله ارسباران که مردم منطقه از نظر روحی دچار آسیب های روحی و روانی شده اند و ضرورت دارد تا در تعلم روحی و معنوی مردم حادثه دیده برنامه های معنوی چون حضور خادمان آستان قدس رضوی که در ترمیم این آسیب می تواند نقش مهمی داشته باشند، برگزار شود.

وی در مورد زمان برگزاری جشن زیر سایه خورشید در ورزقان گفت: جشن زیر سایه خورشید با حضور کاروان رضوی روز جمعه 14 شهریور بعد از ظهر برنامه استقبال از خادمان حضرت آقا از ساعت 16 و نیم در شهر ورزقان انجام خواهد شد که برنامه های دیگری چون دیدار با علما، امام جمعه ، دیدار با بانو گلین خانم (که در زلزله ارسباران به تنهایی دهها نفر را از زیر آوار نجات داده)، بازدید از مسجد جامع ورزقان که در زلزله ارسباران تخریب شده بود و در حال احداث می باشد، سپس برنامه جشن از ساعت 18 در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار خواهد شد که در این جشن سخنرانی امام جمعه محترم، مداحی خادمان ، شعرخوانی توسط شاعران محلی ، خاطره گوئی های شیرین خادمان و... از برنامه های این جشن می باشد.

رئیس هیئت آل محمد (ص) از دیگر مشخصه های این جشن دعوت از روحانیت، نخبگان، ایثارگران و خانواده های شهدا ، بسیجان و اقشار مختلف مردم عنوان کرد. 

 

 

 

http://anaj.ir/news/pages/104712

تعداد بازدید از این مطلب: 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ده درصد چاه هاي کشاورزي ورزقان برق دار هستند
خبرگزاری آریا - فرماندار شهرستان ورزقان گفت : از 240 حلقه چاه دارای پروانه بهره برداری در این شهرستان فقط ده درصد آن ها برق دار هستند.


خبرگزاری آریا - فرماندار شهرستان ورزقان گفت : از 240 حلقه چاه دارای پروانه بهره برداری در این شهرستان فقط ده درصد آن ها برق دار هستند.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛ علی وفادار با بیان این مطلب افزود : برای استفاده بهینه از آب طبق مصوبه دولت باید تیرگذاری و انتقال برق در مسیر چاه های دارای پروانه بهره برداری انجام می شد که چندین سال است که این امر در این شهرستان عملی نشده است.
وی گفت : از 65 هزار هکتار اراضی حاصل خیز در این شهرستان 8 هزار آن آبی است و بقیه بصورت دیم می باشد.
فرماندار شهرستان ورزقان اظهار کرد : برخی افراد فرصت طلب و سودجو با برداشت بی رویه و غیر مجاز با احداث خانه باغ اقدام به حفر چاه و برداشت آب غیر قانونی می کنند که با هماهنگی صورت گرفته با مقامات قضایی با آنها برخورد جدی خواهد شد. 

تعداد بازدید از این مطلب: 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رعایت قانون تملک اراضی در بزرگراه خواجه - ورزقان الزامی است


تبریز - ایرنا - رییس دادگستری شهرستان ورزقان گفت: برای جلوگیری از تضییع حقوق احتمالی بیت المال و مالکان اراضی در طرح بزرگراه خواجه - ورزقان رعایت قانون تملک اراضی الزامی است.




علیرضا فرهنگ پور روزسه شنبه درجلسه پیشگیری از وقوع جرایم این شهرستان افزود: این جلسه با هدف جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، مالکان و روستاییانی که در اثر عدم نشر آگهی تملک از ناحیه اداره کل راه و شهرسازی و با انگیزه پیشگیری از تشکیل پرونده های مطالبات خسارات وارده به عرصه و اعیان در اجرای عملیات اجرایی بزرگراه خواجه - ورزقان تشکیل شده است.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی برای جلوگیری از توقف عملیات اجرایی این بزرگراه موظف به نشر آگهی و رعایت کامل قانون تملک اراضی مورد نیاز با قید فوریت شد.

بزرگراه خواجه - ورزقان به طول تقریبی 45 کیلومتر در چهار قطعه با سه هزار میلیارد ریال اعتباراز سوی شرکت ملی صنایع مس ایران و با نظارت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در دست اجراست. 

تعداد بازدید از این مطلب: 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نظرسنجی ورزقان نیوز برگرفته از مشکلات شخصی است






ورزقان نیوز۱ : اخیرا وبلاگ انحرافی و شایعه پراکن ورزقان نیوز اقدام به درج مطلبی باعنوان در انتخابات بعدی به چه کسی رای خواهید داد اسامی برخی افراد را آورده است که هنوز بیش از ۲ سال به انتخابات آتی باقی مانده است .

یکی از افرادی که اسم ایشان در این نظر سنجی آمده است جناب آقای ماللا خلیلی ینگجه هست که درج چنین مطالبی را ناشی از عقده گرایی و مشکلات شخصی نویسنده آن دانست . متاسفانه بر اساس بدعت های زشتی که از دوره های قبل به یادگار مانده برخی ها همچون وبلاگ انحرافی ورزقان نیوز از طریق برخی مافیای ثروت تامین شده و طعم آن هم چنان بر دهان نویسنده این مطلب مانده است . وی باتاکید براینکه هنوز بیش از ۲ سال به انتخابات آتی مانده است به همراهی مردم با نماینده شهرستان ورزقان درجهت رشد و توسعه منطقه تاکید کرد .

خلیلی با اشاره به اینکه نامش در ورزقان نیوز آمده ابراز تاسف و چنین کارهایی را ناشی از مشکلات شخصی و عقده ای نویسنده دانسته و تاکید کرد بدون هماهنگی ایشان این مطلب درج گردیده است . 

تعداد بازدید از این مطلب: 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سامانه پیامکی

سامانه پیامکی 50001333334389 آماده دریافت اخبار و پیام های ارسالی شما هموطنان گرانقدر و فهیم میباشد .

ABDOLAHZADEH.IR

 

 منبع :وب سایت فرخ عبداله زاده

تعداد بازدید از این مطلب: 196
برچسب‌ها: سامانه پیامکی- ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




تعداد صفحات : 12