NEWS (((( سامانه پیامکی 50001333334389 ))))
مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
برنامه‌ریزی ‌باشگاه مس سونگون برای ترویج و توسعه ورزش همگانی

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون از برنامه‌ریزی این باشگاه برای استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی در شهر ورزقان خبر داد و گفت: یک مدرسه فوتبال و آکادمی فوتسال در ورزقان از سوی این باشگاه راه‌اندازی می‌شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان

حامد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان اظهار کرد: توسعه و پیشرفت علمی و اصولی ورزش بدون توجه و برنامه‌ریزی در ورزش پایه و نیز کشف استعدادهای بالقوه و تبدیل به فعل این استعدادها امکان‌پذیر نیست و تجربه ثابت کرده است بی‌توجهی به این بخش زمینه‌ساز افت و پس‌رفت در ورزش خواهد شد.

وی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون به این علت که نام شهر مقاوم ورزقان و مردم صبور و دلیر آن را یدک می‌کشد، به دنبال ادای دینی ماندگار به این منطقه است و از این رو برنامه‌ریزی‌های لازم را برای استعدادیابی از بین نوجوانان و جوانان منطقه در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتسال انجام داده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون با اشاره به سفر اخیر خود، بازیکنان و اعضای کادر فنی و اداری این باشگاه به شهر ورزقان و دیدار با مسئولان محلی این شهر به ویژه امام جمعه ورزقان خاطرنشان کرد: در این دیدار رایزنی‌ها و هماهنگی‌های لازم با مسئولان محلی ورزقان نظیر آموزش و پرورش، تربیت‌بدنی و دیگر مسئولان ورزقان برای همکاری در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی و نیز راه‌اندازی یک مدرسه فوتبال و آکادمی فوتسال در ورزقان انجام گرفت و حجت‌الاسلام مهدوی امام جمعه این شهر دستورات لازم در خصوص همکاری مسئولان محلی با باشگاه مس سونگون را صادر کردند.

نجفی افزود: طی هفته‌های آینده باشگاه مس سونگون اقدامات عملی خود را برای تحقق این برنامه‌ها آغاز خواهد کرد.

بقیه متن را در ادامه مطلب مشاهده نمایید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عید سیعد قربان




صداي پاي عيد مي‎آيد. آري! عيد قربان است، عيد سر سپردگي و بندگي. عيد بر آمدن انساني نو از خاكسترهاي خويشتن خويش، عيد نزديك شدن دل‎هايي كه به قرب الهي رسيده‎اند.  
عيد قربان ، پس از وقوف در عرفات (مرحله شناخت) ، مشعر(محل آگاهي و شعور) و منا (سرزمين آرزوها، رسيدن به عشق) فرا مى‎رسد، عيد قربان، عيد رهايى از تعلقات است. رهايى از هر آنچه غيرخدا است. در اين روز حج ‎گزار، اسماعيل وجودش را، يعنى هر آنچه بدان دلبستگى دنيوى پيدا كرده قربانى مى‎كند تا سبكبال شود.
 اي انسان! اكنون در منايي، ابراهيمي، اسماعيلت را به قربانگاه آورده‎اي. اسماعيل تو كيست؟ يا چيست؟ مقامت؟ موقعيتت؟ اين را تو خود مي‎داني، تو خود آن را، او را - هر چه هست و هر كه هست - بايد به منا آوري و براي قرباني، انتخاب كني، من فقط مي‎توانم " نشاني‎هايش" را به تو بدهم:
 آنچه تو را، در راه ايمان ضعيف مي‎كند، آنچه تو را در "رفتن"، به "ماندن" مي‎خواند، آنچه تو را، در راه "مسئوليت" به ترديد مي‎افكند، آنچه تو را به خود بسته است و نگه داشته است، آنچه دلبستگي‎اش نمي‎گذارد تا " پيام" را بشنوي، تا حقيقت را اعتراف كني، زندگي‎ات تنها يك چيز هست كه براي به دست آوردنش، از بلندي فرود مي‎آيي، براي از دست ندادنش، همه دستاوردهاي ابراهيم‎وارت را از دست مي‎دهي، او اسماعيل توست، اسماعيل تو ممكن است يك شخص باشد، يا يك شيءو يا يك" نقطه ضعف"!

عيد قربان ريشه در زمان حضرت ابراهيم(ع) دارد و قرباني نمودن از سنت هاي ابراهيمي است. مطابق بيان قرآن كريم حضرت ابراهيم(ع) از جانب خدا ماموريت يافت فرزندش اسماعيل را ذبح نمايد وي با اسماعيل مشورت كرد هر دو آماده اجراي فرمان الهي شدند و با صبر در اطاعت و تسليم و رضايت از آزمايش الهي سرافراز بيرون آمدند. ابراهيم از فرزندش اسماعيل به حكم وحي الهي دل كند خداوند هم با تبديل ذبح وي به قرباني او را به پدر برگرداند. ابراهيم در سخت ترين آزمون الهي كه دست كشيدن از فرزند است رستگار گرديد و براساس وعده خداوند نام نيك او در تاريخ ماند و در سراسر مناسك حج، مسجدالحرام ، سرزمين منا و روز عيد قربان نام او جاويدان شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فرماندار روزرقان به مناسبت روز جهاني پست در محل اداره پست شهرستان حضور يافته  و از زحمات كاركنان اداره پست شهرستان ورزقان تقدير كرد.

مهندس علی وفادار

علی وفادار در این بازدید به اعتماد مردم به نیروهای پست اشاره کرده و افزود : خوشبختانه شما عزیزان همیشه مورد اعتماد مردم قرار گرفته ايد.

وي با اشاره به خدمات متعددی که پست برای همشهریان ارائه می نماید گفت : تنوع خدمات و سهولت در ارائه خدمات می تواند در افزایش توجه مردم به پست بیش از بیش موثر واقع شود.

وفادار تصريح كرد:‌ چنانكه مشاهده مي‌كنيم ارتباطات امروزه در جاي جاي زندگي افراد جامعه بشري رسوخ كرده و تمام جوانب زندگي انسانها را دستخوش تحولات عظيم ساخته است؛ بطوريكه توسعه در تمامي جوامع مبتني بر فناوريهاي اطلاعاتي و ارتباطي مي‌باشد و تكنولوژي ارتباطات و اطلاعات بعنوان محور و اهرم توسعه كشورها تلقي مي‌شود

 وي گفت:  پست نيز ممكن ترين و گسترده ترين نوع ابزار ارتباطي بين مردم يك كشور با ساكنان ديگر سرزمينها و مناطق جهان است كه اهميت خدمات آن بر همگان پر واضح است.

وفادار افزود : نامگذاري روز 9 اكتبر و 17 مهر ماه بعنوان روز جهاني پست فرصتي براي بيان نقش و اثر بخشي آن در زندگي انسانها، همچنين ارج نهادن به تلاشگران  و خادمان عرصه ارتباطات است

تعداد بازدید از این مطلب: 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بازديد فرماندار ورزقان از روند سرشماري عمومي كشاورزي

 

فرماندار ورزقان : کشاورزان باید با بهره‌گیری از آمارهای صحیح به سمت تولید محصولاتی که نیاز آبی کمتری دارند، بروند.

علی وفادار

علي وفادار در جريان بازديد از سرشماري عمومي كشاورزي در این شهرستان بيان كرد :داشتن آمارهای صحیح برای حرکت به سمت تولید محصولاتی که نیازمند آب کمتری هستند در بحران کم‌آبی ضروری است.

وی سرشماری کشاورزی را از چند جنبه دارای اهمیت ارزیابی کرد و افزود: هنگامی که بحث خود اتکایی در محصولات کشاورزی و امنیت غذایی مطرح می‌شود، داشتن آمار صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است.

وفاداربا بیان این که باید امکانات و نیازمندی‌ها در بخش کشاورزی را مد نظر قرار دهیم، افزود: دانستن این آمارها به دولت کمک می‌کند سیاست‌های مناسبی طراحی و به مرحله اجرا درآورد تا وضعیت مناسب در کشور حاکم شود.

فرماندار ورزقان داشتن آمار از منابع موجود در امر صادرات و واردات را مهم ارزیابی کرد و گفت: هنگامی که آمار تولید واقعی را در اختیار داشته باشیم خواهیم دانست چه میزان باید صادر کنیم و یا میزان نیاز واردات کشور است.

وی ارائه آمار صحیح برای کشاورزان را نیز مهم دانست و عنوان کرد: داشتن آمار به کشاورزان امنیت می‌دهد و اجازه می‌دهد سرمایه‌گذاری درستی داشته باشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


وبسایت شخصی مهدی آقاپور



www.aghapour.ir

 

 

 

 

زندگینامه مهدی آقاپور در ادامه مطلب...

تعداد بازدید از این مطلب: 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




تعداد صفحات : 12